Tuesday, July 19, 2011

打鐵趁熱

相信很多朋友都留意到最近英國小報竊聽案這場風暴, 但不是每份雜誌報章都以此為頭條和封面. 當然, 每份報刊的總編輯都有其理由相信並認為某某事項為大, 哪一件事比較應該上封面.

個人而言, 這次事件跟國際傳媒大亨 - 梅鐸有直接關係, 故事態實在是非常嚴重! 會留意世界大事的人都定必會關心吧! 像今期'Bloomberg BusinessWeek', 相信亦有很多人買啦!
正所謂'打鐵趁熱', 做生意講求時機. Marketing同做廣告都係, 時機好緊要, 食住條水係成功既一半. 尤其係做Print media, 如果連大勢都跟唔上, 點賣書呀? 個人而言, 買書及雜誌有兩個主要因素影響我既購買決定 (Purchasing decision):
1) 內容 (大題)
2) 封面吸引度

大家睇下上面BusinessWeek個封面, 用色簡單但帶出到個信息, 抵佢咁好賣!

No comments:

Post a Comment