Monday, June 6, 2011

Tempo 盒裝紙巾廣告

相信大部份香港人都會看過這個'Tempo盒裝紙巾廣告', 更勇奪去年'十大最佳電視廣告大獎'

我知道, 大家都明白, 構思廣告, 做廣告, 賣廣告, 其實目的只有一個, 就係賣產品. 我無深入了解Tempo係廣告推出後賣多了幾多盒紙巾, 但就我普遍觀察, 買盒裝紙巾, 大部份人寧願買維達, 潔柔或VIRJOY. Tempo細包裝紙巾始終較深入民心.

這個廣告在很多方面都做到了其想達到的目標, made noise, created buzz, 人人談論廣告內很樣衰的女主角, 差不多一買紙巾便會想起她的美貌!

可惜, 我都唔知個廣告賣乜.

我身邊都有很多人談論這個廣告. 說它如何生動, 很搞笑. 搞笑還可以, 玩到Gimmick, 有創意, 但廣告中心在哪? 與產品連結在哪? 目標受眾是誰? 我家母親大人看完說,'都唔知佢講乜!' 我弟弟看完笑了一笑, 覺得好笑, 但都不知道是賣紙巾. 有一朋友看完輕鬆說了句,'無聊'.

我很標榜'Marketing = Creativity', 但一定要與主體產品相關. 十大最佳電視廣告大獎? 唔 ......

No comments:

Post a Comment